3 Mayıs 2009 Pazar

Melodi Tözüm (Özlem)


dizide Ali hocanın sonradan ortaya çıkan kız kardeşidir.

Melodi Tözüm
Doğum Tarihi: 16 / 1 / 1988
- Eğitim: Haliç Ü. Konservatuarı Tiyatro Bölümü
-Yabancı Dil: İngilizce, Almanca
-Özellikler: Seslendirme, Ehliyet, Bisiklet kullanabilir, At Binmek, Basketbol, Buz Pateni, Eskrim, Tenis, Voleybol, Yüzme, Keman, Piyano, Ça Ça, Tango, Vals Fazilet - Sinema Filmi,Bir Şans Daha
- Kısa Film,Baba Evi,Benimle Evlenir misin,Yeni Hayat,Çokomel
- Reklam Filmi,TiyatroÇayhane.

24 yorum:

  1. ısınamadım şu kıza gitti hiç sevemiyorum !!!

    YanıtlaSil
  2. Ay aynen bende ısınamadım ona .özellikler diye yazılmış ne olduğu anlaşılmıyor.

    Bu kız hemen ayrılsın bu diziden.dizinin tadını kaçırıyor.

    YanıtlaSil
  3. Arkadaşlar o kadar oyuncunun içinde bir tek Özlem 'mi dizinin tadını kaçırıyor. Çok acımasız eleştiri yapıyorsunuz, kız ona verilen görevi gayet iyi yapıyor bence.

    YanıtlaSil
  4. evet.özlem yokken daha iyiydi bu dizi.

    YanıtlaSil
  5. Özlem rolü çok düşünülerek yazılmamış. Bu yüzden, yani senaryodan kaynaklı ciddi problemler olabiliyor her karakterde. Ayrıca fark ettiyseniz Özlem'in diziye girişinden bir kaç bölüm sonra bütün bayan oyuncular kendilerine çeki düzen verdiler. Bence de diziye tad kattı.

    YanıtlaSil
  6. ÖZLEMİ SEZON FİNALİ OLUNCAYA KADAR OYNASIN BARİ. ONDAN SONRA KESİNLİKLE ÇIKSIN BU KIZ DİZİDEN .HİÇ ROL YAPAMIYOR.DİZİNİN RENGİNİ ADETA BOZDU.İSTEMİYORUZ ONU DİZİDE

    YanıtlaSil
  7. doğru söylüyorsunuz bencede hiç rol yapamıyor Özlem. o kadar gerçekçi ve hayatın içinden bir an'ı yaşatıyorki bize, rol yapıyor demek haksızlık olur. onun için Özlemin diziden çıkartılması isabetli bir hareket olur diğer oyuncular için, çünkü k.o.d daki bazı oyuncuların onun yanında rol kestikleri çok göze batıyor.

    YanıtlaSil
  8. Ben bazı yorumlarda belirtildiği gibi rol yapamıyor söylemlerine katılmıyorum. Senaryoya göre bir anda bir kardeş çıktı ve durumlar değişti ama dizinin tadını asla bozmadı. Dizinin rengini bozdu, daha bir renklendi dizi, olaylar ve heyecan artı bana göre. Bence gayet başarılı ve diziye yakışan bir oyuncu. İstiyoruz onu dizide...

    YanıtlaSil
  9. özlem karakteri hiç olmadı.o çıktığı zaman sesini kısıyorum televizyonun.sadecetekin ınar ali hoca üçlüsü en iyisi ve kerem corogil jenerig e hemen alınsın.kereme haksızlık bölüm oyuncusu olarak kalmak kerem e başrol verilmeli ve özlem kesinlikle çıkmalı.kerem çıkarsa kesinlikle izlemem diziyi.çıkacak birisi olacaksa o da özlem.
    ben reyhan

    YanıtlaSil
  10. reyhan takma adlı kişi ne kadar salak biri olduğun belli başından beri ön jeneriğin hiç bir şartta değişmediğinin farkında bile değilsin dikkatli biri olsan sonradan giren oyuncuların konuk bölümünde yazıldığını farkederdin.bence sen bu diziyi seyretme kendine başka bir oyun bul egonu başka türlü tatmin et.

    YanıtlaSil
  11. Bu siteyi yeni buldum ve bütün yorumları okudum ve bende bir kaç kelime yazma gereği hissettim. Diziden çıksın gibi bir yaklaşımı ben doğru bulmuyorum. Özlem karakteri zaten son iki bölümdür toplamda 5 dakika ya gözüküyor ya gözükmüyor. Dolayısı ile O kadar kısa sürede eğer izleyicide iyi veya kötü bir etki uyandırabildiyse bence başarılı olunmuştur. Ben yazılan yorumları biraz fazla kişisel buldum. Oyuncunun özelliklerine baktığımızda devlet tiyatrosunda oynadığı yazılı. Öyleyse amatör birisini izlemiyoruz. O yüzden yorumları senaryoda bahsi geçen karakter üzerinden yapmak daha doğru olacaktır diye düşünüyorum. Bunları yazma gereği duydum çünkü bende ucundan kıyısından sanatın başka bir dalı ile uğraşıyorum ve sanata, sanatçıya eleştirinin dozunun iyi ayarlanması gerektiğini düşünüyorum.

    YanıtlaSil
  12. hiç beğenmedik özlemi.çok soğuk bir kız.bir an önce çıksın bu diziden.

    YanıtlaSil
  13. YORUMLARA KATILIYORUM ÇOK SOĞUK GICIK BİR KIZ.
    DİZİDE ÖZLEMİ GÖRMEK İSTEMİYORUZ.

    YanıtlaSil
  14. mümkünse özlemi sezon finali yapıldıktan sonra ki yeni bölümlerinde onu görmek istemiyoruz bu dizide.bu yorum kişisellikle alakası yok. özlemi sevmiyorsak sevmiyoruz.sevmek zorunda da değliliz.her dizide sevilen yada sevilmeyen oyuncular olur.bu yönden oyunculu zor iştir.sevmediğim oyuncuyu görmek istemiyeyişim doğaldır.çünkü başrol oyuncusu değil.olsaydı sevmesydim yorum yazmazdım çünkü başrol oyunculuktan çıkartılmaz hemen.konuk oyuncu olduğu için çıkma ihtimali olduğu için yazıyorum.biraz kötü yorum oldu.ya.

    YanıtlaSil
  15. özlem, ali hocanın kardeşi olduğu için, diziden ali hoca ayrılmadıkça sonuna kadar kalır. öyle 2-3 kişinin ağzına bakmaz STV

    YanıtlaSil
  16. yeni bölümünde sancar öldü.keşke özlem de rol icabı ölse ya da köyüne dönsün.bu kız kesin torpilli.bizim orada ve herkes bu kızı sevmiyor. hiç rol yapamıyor ve ağlam rolü de çok yapmacık.olumlu yorumları eminim melodi tözüm ya da arkadaşları yazmıştır.sancar ise çok gerçekçi oynuyor.bence melodi egosunu başka yerde tatmin etsin.

    YanıtlaSil
  17. ıyyyyyyyyyyy hiç sevmiyorum şu kızı.ona ısınmaya da niyetim yok. bence de çıkartılması isabetli olur.demek ki bir tek ben böyle düşünmüyormuşum.
    hiç kimse beğenmedi onu.oyunculuğu hiç gerçekçi değil.

    YanıtlaSil
  18. bencede hiç rol yapamıyor.abilerimizin,ablalarımızın aldıkları bütün oyuncular çok yetenekli ve gerçekçi oynuyor.ama melodi gerçekçi oynayamıyor.diziden çıkartılması isabetli olur.ve çok soğuk,ukala birisi.stv oyuncusu olarak hiç yakışmadı.

    YanıtlaSil
  19. kardeşlerim
    özlem deninen bu oyuncumuz madem cok yetenekli de neden ben yazana kadar yorum sayısı parmakla sayılacak kadar azdı cok tu da biz mi görmedik farkındaysanız olan yorumların hangisi olumluydu da biz hakkını yedik gelelim bana salak diyen zatı muhtereme benim adım takma değil takma da olsa senin gibi adsız gönderek kendi kimliğimi gizleyecek kadar cesaretsiz değilim melodi tözün kardeşimiz çok yetenikli ise biz de yiğidin hakkını yiyorsak isek nerede o muhteşem yorumlar benden tavsiye gerçek oyuncu olanların yorumlarını okuyun örnek jale karakterini canlandıran kardeşimize bir göz atmasını öneriyorum olunsuz yorum var mı varsasa da bu kadar çok mu ve ayriyeten beğenmedik kardeşim zorlamı ve artı bir sey daha farklı düşünce ve yorumlara bu kadar kapalı olduğunu ve kendi düşüncenden olmuyanları tanımadan hemen hakarete baş vurarak kendini ele veriyorsun ne kadar adsız olarak göndersende despot bir yapın olduğunu farkettik bu bir hakaret değildir sana abla tavsiyesi burası oyunculara yorum köşesidir yorumculara saldırı köşesi değildir farklı yorum olmazsa ve farklı yorumlara tahammül edemiyorsan bence bu köşelere girme farklı düşüncelere saygı lütfenn gerçek adım reyhan kendimi gizlemem

    YanıtlaSil
  20. arkadaşlar
    bunu da yazmassam içimde kalacak farkındaysanız benden önceki yorumlarda da özlem çıksın diye belirtilmiş ama bir benim adım yazıldığı için bana saldırabildi çünkü öburlerine bir sey diyemedi nedeni ise yorumları hazmedemiyen kişi acıkca kime yazabilceğini bilemedi benim adımı görünce sazan gibi atladı sahsıma salak yakıştırması yapan zatı muhterem jenerik veya konuk oyuncu olsun dizilerden sonra biz bunları dikkat etmek zorundamıyız ya da böyle bir yönetmelik var da biz mi biz mi bilmiyoruz bu arada konuk oyuncu olmadığı zatten bariz belli söylemene gerek yok konuk oyuncu olmadığı için çıksın diyoruz konuk oyuncu olsa bu kadar yorum yapılır mı cıksın diye

    YanıtlaSil
  21. İngilizce, Almanca
    -Özellikler: Seslendirme, Ehliyet, Bisiklet kullanabilir, At Binmek, Basketbol, Buz Pateni, Eskrim, Tenis, Voleybol, Yüzme, Keman, Piyano, Ça Ça, Tango, Vals Fazilet haaa bi de bakanlık,oldu başka istediği kadar olsun yetenek olmadıktan ve torpil olduktan sonra hiç bir işe yaramaz

    YanıtlaSil
  22. bu kadar olumsuz yoruamları toplamak büyük başarı bence bu da bir şey.....

    YanıtlaSil
  23. özlemi nasıl bilirim
    ben sevilmezsem kimse sevilmez, ben çıkarsam herkes çıkmalı benim torpilim herkesi döver diyerek filimi sonlandıran şahıs olarak veya zanlı gördüğüm kişidir

    YanıtlaSil
  24. çok haklısın katılıyorum sana.

    YanıtlaSil