15 Mart 2009 Pazar

Oğuzhan Yıldız (Ömer Ögretmen)


'Beşinci Boyut', 'Hayat Bilgisi' 'Vazgeç Gönlüm' ve 'Hepsi 1' gibi dizilerde rol alan Oğuzhan Yıldız, Samanyolu'nun gençlik dizisi 'Kendi Okulumuza Doğru'da Ömer öğretmen rolüyle çıkıyor sevenlerinin karşısına.
Ekibe kısa sürede uyum sağlayan Yıldız, "Başrol ve replik kaygım yok, yeter ki oynadığım karakter içime sinsin, akılda kalıcı olsun." diyor. Ömer öğretmen, Urfalı zengin bir ailenin kendini çok iyi yetiştirmiş bir oğludur. Felsefe öğretmeni olan Ömer'in okula gelişi ilk zamanlar öğrenciler arasında hiç de hoş karşılanmaz.

Fakat öğrenciler onu tanıdıkça çok iyi bir insan olduğunu anlarlar. Yardım etmeyi çok seven sıra dışı bir kişiliktir aslında Ömer Öğretmen... Daha önceki dizisi "Vazgeç Gönlüm"de de Mardinli zengin bir ailenin çocuğunu oynayan Yıldız, 'Rolü nasıl kabul ettiniz?' sorusuna, "Ömer öğretmen rolünün altyapısı çok zengin. Zaten karakterin özelliklerini öğrenince direkt dizide buldum kendimi." şeklinde cevap veriyor. 10 yıldır televizyon dünyasının içinde olan Yıldız'ın en önemli özelliklerinden biri de; bir rolü kabul ederken asla başrol oyuncusu mu, en çok replik ona mı ait gibi kaygılarının olmaması. Yalnızca o karakterin akılda kalan ve kişilikli biri olmasına özen gösteriyor. Özbek Yıldız, Betül Koçlu, Bedia Ener Öztep ve Ömer Yıldız'ın rol aldığı 'Kendi Okulumuza Doğru'yu Gökhan Erkut yönetiyor.

4 yorum:

  1. ömer hocayı çok seviyorum ben pınarla da çok yakışıyorlar ama hasta işte:( ben iyileşeceğini düşünüyorum ama:)

    hepsi 1 de de çok severdim oyuncumuzu:)

    YanıtlaSil
  2. allahım süper bi hoca pınar la çok uyumlular bu arada benim ismimde pınar kendisini çok seviyorum

    YanıtlaSil
  3. oğuzhan beyi çok yetenekli buldum.yetenekli ama çılgın dershanede oynadı sanırsam.arkadaşım demişti.ben çılgın dershaneyi izlemedim fakat görünüş bakımından hiç güzel bulmamıştım.ama oğuzhan bey hep kaliteli filmlerde boy almasını isterim.çılgın dershaneyi izlemeden kötü bir yorum yaptım ama bilemiyorum işte. sinema denince aklıma en güzel yapım yüzüklerin efendisi geliyor ve çok güzel yapımlar var.bizimkiler de böyle bir film çekemiyorlar.eeee işte biraz güzel çekilmiş güzel sinema var.yeni yapımcılar sinema filmi çekmek için imkanlarımız yok diyorlar peki eski türk sinemalarında imkan var mıydı .o dönemlere rağmen güzel yapımlar var.bence işlerine gelmiyor şu an türkler ne sever recep ivedik tek kelimeyle berbat bir yapım.tam seviyesiz insanlar için.malesef böyle çok insan var.onlara bir kaç yer aç onlara gülerler başka bir şey düşünmezler.stv yi önceden kesinlikle izlemezdim şimdi izliyorum.önceden tek türkiye ile izlemeye başladım.yapımı çok kaliteli buldum.şimdi stv nin bütün dizilerini izliyorum.kerem corogil,oğuzhan yıldız,çağrı,ozan,begüm akkaya,cansu çakmak ve anıl çelik gibi çok yetenekli oyuncuların sürekli olarak çok kaliteli yapımlarda görmek isteriz.bu oyuncuların saçma sapan yapımlarda görmek onların yetenekleri açısından üzülürüz.hepsi oyunculukta cevher değerindeler.stv ve k.o.d. tüm ekibine bu başarılarının devamını diliyoruz.

    YanıtlaSil
  4. senin gibi iyi oyuncunun burda olmasına bir anlam veremedim.başka kanal mı yoktu.

    YanıtlaSil